Verzend- en leveringsbeleid

Voor de zendingen gebruiken wij de service van Bpost of PostNL.

Wij verzenden op dinsdag (te bestellen voor 9u); deze zendingen worden normaal geleverd op donderdag.
Wij verzenden ook op vrijdag (te bestellen voor 9u); deze zendingen worden normaal geleverd op maandag.

Er wordt momenteel enkel geleverd in België en Nederland. Let op: bestellingen naar Nederland kunnen iets langer onderweg zijn.

Zodra je bestelling is verwerkt ontvang je een e-mail van ons. Daarin staat een trackingcode waarmee je de bestelling precies kunt volgen op Bpost.be of PostNL.

Heb je geen e-mail ontvangen neem dan contact met ons op via info@beerbird.be

Heb je de bestelling binnen 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Neem dan contact op met info@beerbird.be
Is de verpakking zwaar beschadigd of zijn er flessen of glazen gebroken, zend dan een foto naar info@beerbird.be

Gelieve bij communicatie steeds het bestelnummer door te geven.

Andere belangrijke informatie:

Beerdbird.be levert op dit moment alleen in Nederland en België.

Verkeerd verzendadres ingevuld? 

Stuur zo snel mogelijk een mailtje naar info@beerbird.be. In sommige gevallen kunnen we het adres nog aanpassen voordat het verwerkt wordt.

Indien je bestelling niet afgeleverd kan worden, wordt het pakket teruggestuurd. Vaak nemen we dan contact met je op. Het kan wel zo zijn dat we bij opnieuw verzenden de kosten in rekening brengen.

Bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat we een snel leveringsproces hebben kan het soms zijn dat de bestelling al verwerkt is door de verzender.

We kunnen daarom niet garanderen dat je de bestelling nog kunt aanpassen.
Wil je de bestelling aanpassen of annuleren stuur dan snel een e-mail naar info@beerbird.be

Retourneren kan jammer genoeg niet.

Bent u niet tevreden? Verpakking beschadigd? flessen of glazen gebroken? Vervaldatum niet ok? Bier smaakt onaangenaam?

Stuur ons zo snel mogelijk een mail (info@beerbird.be) met foto’s en uitleg. Wij bekijken persoonlijk uw geval en stellen je eventueel een schadevergoeding voor.

Beerbird brouwt ambachtelijk, waardoor niet elke verpakking exact dezelfde smaak heeft. Smaakafwijkingen kunnen voorkomen.
Producten worden niet teruggenomen. Wij streven er echter steeds naar om alle klanten tevreden te stellen.

Met vriendelijke groeten,

Team Beerbird,

Oudenaardsesteenweg 511
9420 Erpe-Mere
BTW BE 0765 392 950